Vykop a objav dinosaura Brachiosaurus

Vydajte sa na dobrodružnú výpravu po stopách dinosaurov!Originálna sada "vykop a objav dinosaura" je určená všetkým deťom, ktoré radi skúmajú a objavujú. Priložené kladivko a dlátko z nich aspoň na chvíľku stvorí paleontológov. Vašou úlohou bude pomocou priložených nástrojov vykopať z fosílneho bloku kostru dinosaura, tentokrát Brachiosaura, ktorú následne zostavíte ... do podoby vedecky presnej reprodukcie dinosaura. Sada je ideálna na tréning jemnej motoriky a koordinácie pohybov očí a rúk, ale aj trpezlivosti, sústredenosti, vizuálneho a priestorového vnímania, ale aj predstavivosti. Deti sa tiež vlastnou praktickou skúsenosťou oboznamujú s procesom paleontologických vykopávok.Obsah balenia: kladivko, dláto, sadrová náplň, plastový kôš, kostra dinosaura, návod na používanie a zaujímavosti o prehistorických tvoroch.Rozmery balenia: 19 x 6 x 22,50 cmUpozornenie: Nevhodné pre deti do 36 mesiacov kvôli drobným častiam. Sada sa dá použiť opakovane - už vykopaná kostra sa dá opätovne zaliať sadrovou náplňou, aby si deti proces vykopávky zopakovali.Sada je určená starším deťom od 8. rokov.

čítať viac čítať menej

9.70€

Bežná cena 9.90€

Dostupné ihneď

9.90€

Predajne Toyeto sú zatvorené. Eshop štandardne expeduje, pri objednávke nad 60 eur s dopravou zdarma. Využite platbu online.

Vydajte sa na dobrodružnú výpravu po stopách dinosaurov!

Originálna sada "vykop a objav dinosaura" je určená všetkým deťom, ktoré radi skúmajú a objavujú. Priložené kladivko a dlátko z nich aspoň na chvíľku stvorí paleontológov. Vašou úlohou bude pomocou priložených nástrojov vykopať z fosílneho bloku kostru dinosaura, tentokrát Brachiosaura, ktorú následne zostavíte do podoby vedecky presnej reprodukcie dinosaura.

Rozmery balenia: 19 x 6 x 22,50 cm

Sada je určená starším deťom od 8. rokov.

SKU 1175675
Značka Buki
Krajina pôvodu Čína
Odporúčaný vek od 8 rokov
EAN 2100000008513
Kód produktu 253.439BRA
Upozornenia Vhodné pre deti od 8 rokov. Nevhodné pre deti do 3 rokov. Obsahuje malé časti, ktoré môžu byť prehltnuté. Nebezpečenstvo udusenia. Používajte pod priamym dohľadom dospelej osoby. Obsahuje ostré predmety. Obal uchovajte pre prípad potreby. Farby a obsah sa
Buki
Francúzska značka BUKI je svetová jednotka v tvorbe vedeckých a experimentálnych hier pre deti. Ich produkty nie sú žiadne „rýchlokvasky“ – cesta od prvotného nápadu po konečný produkt trvá aj celý rok. Všetko sa dôkladne testuje v spolupráci s odborníkmi aj samotnými deťmi, realizujú sa len tie najúspešnejšie idey. Ich zmyslom je vzdelávať deti čo najzábavnejším a najvynaliezavejším spôsobom.
star star star star star

Keď Riškovi nestačili klasické hračky, hľadali sme niečo kreatívne, niečo čo rozvíja ducha, hravosť a fantáziu. Toto všetko sme našli v TOYETO. Je úžasné sledovať ako sa Riško, teraz so svojim mladším bratom k týmto hračkám aj po dlhom čase rád vracia.

Sosova